مديركل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان از برگزاري محفل بين المللي انس با قرآن كريم در حاشيه اجلاس و جشنواره بين المللي ميراث فرهنگي ناملموس خبر داد و گفت : اين برنامه، شامگاه پنج شنبه؛ ۱۷ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در ميدان امام خميني(ره)، مسجد امام برگزار مي‌شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از واحد اطلاع رساني دبيرخانه اجلاس و جشنواره بين المللي ميراث فرهنگي ناملموس، حجت الاسلام و المسلمين رضا صادقي با بيان اين كه اصفهان هميشه در همه كشـــــور حرف اول را مي‌زده است، اظهار كرد: ميراث فرهنگي در اصفهان نيز در همه عرصه‌ها زبانزد كشورهاي مختلف در دوره هاي متعدد بوده است.
 
وي مواريث  فرهنگي ناملموس را مقدس برشمرد و خاطرنشان كرد: اداره كل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان، حضور قوي و مشاركت پررنگ خود در اجلاس و جشنواره بين المللي ميراث فرهنگي ناملموس را از ماه هاي قبل اعلام كرده است.  
 
مديركل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان، برگزاري محفل بين المللي انس با قرآن كريم را از برنامه هاي مهم پيش بيني شده در حاشيه اجلاس و جشنواره بين المللي ميراث فرهنگي ناملموس عنوان كرد و گفت: اين محفل مي‌تواند به برنامه هاي اجلاس، عطر و بوي قرآني ببخشد.
 
صادقي با بيان اين كه ميراث فرهنگي ناملموس از گذشته به ما رسيده است، از وجود ۷۱۸ امامزاده در سطح استان اصفهان خبر داد.
 
وي استان اصفهان را استاني با تمدن با سابقه عنوان كرد و اذعان داشت: در اين اجلاس و جشنواره نياز است شهر اصفهان را آن گونه كه شايسته است به مردم دنيا بشناسانيم.
 
صادقي با اشاره به ميراث به جا مانده از گذشتگان اظهار داشت: نسل فعلي ما بايد به اين موضوع فكر كند كه اگر گذشتگان براي ما ميراثي گرانقدر به جا گذاشته اند، ما براي آيندگان چه ميراثي قرار است به جا بگذاريم.
/2759/